Friday, April 16, 2010

WHITE TRIO



AWARD KEENAM
Award Keenam dari rakan bloger Asmawaty
Asma Shoppe, terima kasih tak terhingga
Kak Rozi ucapkan, semoga kasih kita berpanjangan
sesama rakan-rakan bloger.....


AWARD KELIMA
Alhamdulilah Kak Rozie dapat Award bagi
kali kelima. Award diterima dari
E-na Zarina @ Lovely Kitchen.
Terima kasih banyak2 E-na semoga
persahabaan kita kekal abadi di alam siber
selama-lamanya. Amin....







Salam kengkawan, hari Sabtu ni akak tak kemana
duduk umah aje... hari ni nak share sikit tentang
set putih yang akak ada, tak banyak tu pasal akak
panggil trio. Akak memang minat ngan jug jadi
akak pun rembatlah satu. Pas tu nampak tureen pulak
akak mmg takde tureen satu pun, kononnya bila masak
sup bolehlah isi dlm tureen ni..... belum lagi masak kat
umah ni hehehe... dan juga 2 tier kek yg mmg dah lama
beli... dan nilah dia trio putih akak.... layan ajelah ye...
salam, Kak Rozie.






belum lagi isi sup dlmnya, nampaknya buat
hiasan ajelah kau tureen....



Jug ini akak isikan bunga bukannya isi air
minum.... nasiblah kau jug



2 tier kek, isi kueh bila hari raya nanti......
nak isi faux kek tak bilalah dpt beli ......



ShoutMix chat widget